Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

Στη βροχερή Φουζέρ της Βρετάνης {β΄}








10 σχόλια:

Νηφάλια Μέθη είπε...

Καλη Χρονια ευχομαι απο καρδιας φιλη μου!

φιλια πολλα και καθε ευλογια στο αιωνιο!

Phivos Nicolaides είπε...

Καλή χρονιά και καλά ταξίδια Δέσποινα μου!

Porfyrogennitos είπε...

Καλή Χρονιά!!!!!!

P. Kapodistrias είπε...

Χρονιά καλή, γλυκιά μου!
Με όμορφα ταξίδια, ζεστή αγάπη και ευδιαθεσία πάντα!

lemon είπε...

Γειά σου Δέσποινα, συνονόματη!
Χαίρομαι πολύ τις φωτογραφίες σου, που δείχνουν μέρη καθημερινά των ανθρώπων, και όχι τουριστικά.
Ιδιαίτερα μου άρεσε αυτή η βροχερή πόλη, πολύ ωραίες φωτογραφίες!

Όταν ήμουν μικρή, στο μαγαζί του μπαμπά μου πουλούσαμε χύμα κολώνιες, και μια απο αυτές, απο τις πιο ευπώλητες, λεγόταν φουζέρ. Λες να έχει σχέση με την πόλη? Έχεις ακούσει κάτι σχετικό, για αρωματοποιεία στην περιοχή? Έτσι, εγκυκλοπαιδικά ρωτάω...

Να έχεις μια Καλή Χρονιά σου εύχομαι, με υγεία και αγάπη γύρω σου.

Δέσποινα είπε...

@ Νηφάλια Μέθη,
ευχαριστώ για τις ευχές κι αντεύχομαι!
Χρόνια πολλά, καλά και γεμάτα αγάπη!

Δέσποινα είπε...

@ Φοίβε Νικολαΐδη,
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία, δημιουργίες και... ταξίδια!

Δέσποινα είπε...

@ Πορφύρη,
να είσαι καλά!!!!!!!
Ευτυχισμένο 2009 και χρόνια πολλά!

Δέσποινα είπε...

@ Π.Κ.,
καλή χρονιά με αγάπη, δημιουργίες, προκοπή κι ευλογία απ'τον Θεό!

Δέσποινα είπε...

@ Lemon,
Ευχαριστώ θερμά για την επίσκεψη, τις ευχές και τα καλά λόγια!!!

Από ό,τι ξέρω στην Φουζέρ δεν υπήρξε αρωματοποιΐα. Το έψαξα ξανά και δεν βρήκα κάτι σχετικό! Σκέφτομαι πως η κολώνια Φουζέρ, ίσως, σχετίζεται με το κίτρινο αγκαθωτό και μοσχοβολιστό λουλούδι που κι αυτό οι Γάλλοι το λένε Φουζέρ και που ευδοκιμεί πολύ στην Βρετάνη. Θα το ψάξω περισσότερο!

Χρόνια πολλά, εύχομαι και καλή χρονιά!